Silly Season Bollnäs GIF Del 10

Ingen Per Hellmyrs i giffarna. Så här säger Per till ljusnan.

Per Hellmyrs - kanske på väg till Ryssland. Och det bara ett år sedan han kom hem från sin sejour i Raketa Kazan.

- Egentligen finns inte särskilt mycket att säga i dagsläget, säger Per Hellmyrs, som ännu väntar på ett mer konkret ryskt bud att fundera närmare på.

- Klart att jag har haft kontakt med en rysk klubb, men det är ännu i ett tidigt skede. Samtidigt är jag intresserad av vad de har att säga, och kan absolut tänka mig en ny sväng till Ryssland.

Ryssland eller Edsbyn - eller finns det något ytterligare alternativ du funderar på?

- Inga kommentarer till det.

Det finns vilda rykten som vill placera dig i Bollnäs nästa säsong?

- Jo tack, jag hört det. Det finns till och med de som påstår att jag sålt möbler till dem på Björkmans i Bollnäs. Men det är rök utan eld, Bollnäs är absolut inte aktuellt.

När kan du vara redo att bestämma dig?

- Mycket svårt att säga, det kan ta allt från tre dagar till tre veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0