Gordon Ramsay‏

Krogarna i konkurs - då är det Ramsays tur att få skäll. Stjärnkocken Gordon Ramsay skulle hjälpa krögare i sitt tv-program.Men de flesta har antingen gått i konkurs eller tvingats sälja. Ramsay lämnar den lilla människan i skiten, säger en av dem som känner sig lurade. Jag är utblottad. Jag har förlorat min verksamhet och mitt hem. Jag är pank, säger Allan Love. SueRay är en annan restaurangägare som tvingats stänga efter tv-serien. Dessa krögare har själv försatt sig i denna situation. Det är patetiskt att dom skyller på Gordon Ramsay, att det är hans fel att dom gått i konkurs. Hade dom lyssnat mer på vad Gordon sa och gjort så skulle dom ha haft kvar sina resturanger idag. Han är en av världens främsta gourmetkockar och driver i dagsläget ett 30-tal restauranger och pubar över hela världen. Han har även erövrat 12 stjärnor i Michelinguiden och tilldelats Brittiska Imperieorden. Så jag tror nog att han kan sin sak bättre än dom flesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0